busraalperen Dygtrgy Merhaba geçen gün ikiz olabilir mi dediniz bu nasıl anlaşılır mersk ettim doğrusu 😊 Hastanrue gittim kese çok küçük olduğu için 2 hafta sonra gel dedi doktor 🥰
Semaa00nur busraalperen merhaba regl iniz 3 gün gecikmiş değeriniz 1000 ler de regl gecikmene göre betan biraz yüksek çıkmış. Çoğul gebelikler de yüksek çıkıyor 🫠 kese görünmüş ama ikiz olsaydı görürdü doktor yani muhtemelen makinesi iyi ise
busraalperen Semaa00nur Baktı geçti kist var dedi kese çok küçük olduğu için kaçtı görmedim tekrar dedi 29 Mart’ta tekrar gitcem 😊 Bende pek bilmiyorum evet 3 gün geçti öyle.yaptim testi
Semaa00nur busraalperen belki gittiğiniz de ikiz kese bebek olur ya oda keseyi tam görememiş çok merak ettim bizlere de haber et🫠🫠
Semaa00nur busraalperen şu doktorların kist bahanesi beni öldürecek yaaa bende de var kist cinsiyetine bakmak için bile bunu bahane etti inanılır gibi değil gerçekten 20 haftalik olduk daha cinsiyet soyleyecek🤣
busraalperen Semaa00nur Bende merak içerisinde heyecanla o günü bekliyorum inşallah güzel haberler alırız kontrolden sonra yazarım 🥰😊
busraalperen Semaa00nur Kist var dedi bilmiyorum direk onu gördü söyledi devlet hastanesi zaten pek de ilgilenmiyorlar özel gibi değil