Fahriye123 busraalperen busraalperen ama var net olarak görünüyor bilgin olsun kendine bi kaç gün dikkat et dinlen
busraalperen Gizemmnur- Silik.cikti daha önceki testlerimde o ikinciyi hiç görmedim karnım çok sancilaniyor adet olacak gibi bide leke geliyor normal mi
Fahriye123 busraalperen busraalperen kanama üst görüyorsundur yerleşme kanı olabilir ama net görünüyor üzan dinlen evet sancılarda adet olucakmış gibi oluyor
Dygtrgy busraalperen oooo baya yuksek ikiz gebelik olabilirmi acaba simdi kese ve bebek gorunur gbi yarin hastaneye gidin lutfen
Fahriye123 busraalperen evet var canım dikkat et kendine musait bi zamanda hastaneye kontrole git ona göre bi önlem bi işlem yapılır bende yarın gidicem dua edin bol bol
busraalperen Dygtrgy Merhaba geçen gün ikiz olabilir mi dediniz bu nasıl anlaşılır mersk ettim doğrusu 😊 Hastanrue gittim kese çok küçük olduğu için 2 hafta sonra gel dedi doktor 🥰
busraalperen Teşekkür ederimm herkese ilginizden dolayı rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah banada dua edin doktora gideceğim yarın inşallah 🤲♥️