Zeynepsogut olsun hiç üzülme canım benim sağlıklı olsunda kız olsun ama gönül istiyor işde benimde iki kızım vardı 3 hamile kaldım tabi kızdan sonra bir oğlumuz olsun istedik ama oda kız oldu Rabbim öyle uygun gördü 3 kızım oldu şuan 4 cü hamileliğin 3 aylık olduk henüz belli deil hayırlısı olsun sağlıklı olsun 1 ay önce de en büyük kızımı kaybettim ilkgözağrımı