emine-demir13 benim de iki kızım vardı bir erkek istiyordum ama dün onunda kız olduğunu öğrendim insan biraz burukluk yaşıyor ben sadece tahmin ettim buraya hiç güvenme çoğu kişininki hep yanlış çıktı doktor ultrasondan bakıp net söylerse daha sağlıklı bana burda erkek demişlerdi kız çıktı