Senmsii Kızlar 5. Ayın icindeyim benim hala çizgim oluşmadı acaba her anne adayında bu çizgi oluşmuyor mu ? Olusanlar kaçıncı ayda oluştu?
Senmsii Azra41 Ay ne guzel inşallah bende de olmaz şuan hiç yok ama daha 5 aylık erkende konuşmak istemem 😂
yeschef-13 Senmsii linea çizgisiii her hamilelikte farklı zamanlarda çıkıyor ya da çıkmıyormuş benim çok erken cıktı 16. Haftamda cıktı şuan 27+4 yola beraber devam ediyoruz 😂 çatlakla vs bir ilgili yok 💐
AycinGozuacik Bende 34+4 teyim ama oluşmadı genelde daha esmer ten yapısına sahip hamilelerde çıkıyormuş yada çıkmayadabilir ben çok dua ettim olmasın diye her gördüğümde beni huylandıran birşeydi çok şükür oluşmadı.