Amine_Sultan Bende de çıkmıştı devlet hastanesinde sonra özele gittim birşey yoktu idrar birikmesi olmuştur muhtemelen dediler. Ebeyle görüştüm onunda başına gelmiş genelde sıkıntı olmuyor onun yanı sıra parlaklık falan gözlemlenirse sıkıntı oluyor demişti
sumeyye-11 ZeyHus33 bize özelde bu teşhisi koydular, devlete perinatolojiye gittiğimde her şey normal dendi ben de anlamadım🤷🏼♀️