Hdmf34 Fatimecansu79 evet 1 hafta boyunca çok kaşınıyordum dedıgım kremi sürdüğüm gıbı 3 günde aılevek kurtulduk
Haticeburak06 Fatimecansu79 ben ilk aylarda geçirmiştim hamilelerinde kullanabileceği bi karışım hazırlandı 3 gün kullandım iyim şuan
MMilamom Fatimecansu79 hayır 2 hafta kullandım sadece 5 gün hiç yıkanmadan sürdük 5 gün kükürtlü suabun + durulama suyuna biraz beyaz sirke geçti çok şükür ama xabion çok etkili geldi bize her yıkamada durulama suyunuza sirke de katın oda yardımcı oluyor