Zmrnr Elizan0650 bende 17 haftalık hamileyim ve adet ağrısı gibi ağrım oluyor. Ben ilk aylarda düşük riskim vardı umarım sağ salim kucağımıza alırız
gamze_3807 Zmrnr bi doktor a kesin gözük bu zamanlrds asla normal değil ben de 16 haftslıpım düşük riskim varmış dikkât et ilaç verdi ve sürekli istirahat
Klcmerve gamze_3807 inşallah biran önce geçer beni yordu baya hem ben hem bebeğim beslenemiyor gibi hissediyorum
Zmrnr gamze_3807 17+6 evet ne olur ne olmaz diye devam ediyorum ve çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok