2 düşük 1 doğumum oldu. Şuanda 16 haftalık hamileyim. Hepsinide yaşayan biri olarak söylüyorum. Düşükteki ağrı inanılmaz oluyor adet ağrısı minimalize kalır yanında. Şuanda hamileliğimin başlarnda çok ağrım oldu adet ağrısı gibi şiddetli ama ağrı gelir gelmez hemen uzanıyordum. Şuanda da hala başlardaki kadar çok olmasada arada bi ağrım oluyor. Normal korkma aklına kötü şeyler getirme. Doktorda bi sıkıntı yok diyorsa yoktur. Düşük tehlikesi olsa lekelenmen olur veya doktor ultrasonla baktığnda çok aşağıda olur ve tehlike var der düşük önleyici verir. Demediyse sıkıntı yoktur. Bol bol dinlen 🥰