Ahsenin başımdan geçenlere dayanarak söylüyorum her doktor bir değil devlet bana 7 hafta boş kese dedi iki gün sonra özele gittim 5 hafta kese gözüküyor dedi ama küçük olduğu için kalp atışı yok dedi iki gün sonra kanamam oldu koşa koşa acile gittim bebeğin kalbi atıyordu ama etrafında kanama var dedi doktor bende bekledim ilaçlarımı kullandım düşük önleyici iğne kullandım Allah’a şükür şimdi 32 haftalık olduk 8 hafta sonra Allah’ın izniyle kucağımda olacak