Ahsenin seyma34 bende beklycm haftaya gidicm o zaöan seninde sancın oluyordu demi benm karın agrım oluyo adet olur gibi bi sag kasık bi sol kasıga vuruyo
Ahsenin pinaarrylmz NGold istemedi tekrar salak doktor bende aclde vermye gitm oda tekrr almyoz doktor uygun gorseydi alırdı dedi mallar
busraltin Ahsenin ağrı da normal kanaman olmadığı sürece ben sürekli adet olacakmışım gibi ağrı cekiyordum hamilelikte oda normal diye biliyorm
PinkPanter204 Ahsenin ben 3 defa muayenemde sadece kese gördüm doktor Umut yok dedi ve 9. Haftamda hem bebeği hem kalp atışını duydum canım bence sende bekle biraz 2 hafta sonra gidersin
busraltin Ahsenin kendini strese sokma düşük tehlikesi varsa alttan muayne etmesi de saçma daha çok küçük kese daha yeni oluşuyor
Haticeburak06 Ahsenin kullanma sakın o ilaçları. Biz 8 haftada duyduk kalbini bebeğide gördük 8mmydi bekle biraz daha ve öyle git derim canım
leyla3838 5 haftada kese gözüktü kalp atışına 4 güne bir çağırdı.İlk sefer gittim hem korkuyordum hem üzülüyordum,ikinci çağırdığında gitmedim bekledim 7 hafta da duydu başka doktor kalp atışını.Bence bekle
NGold 7.haftada kesin duyuluyor ben 6.haftada gittim idrara çok sıkısıkta değilmişim vajinalden duyabildik
Ahsenin pinaarrylmz boş gebelik cktı ☹️ dun gittim özele kese büyüms ama icinde bebek yok altanda baktı yok 6 hfta 3 gün felan kese boyutu 22 cm ama içinde bebek yok haftaya salı carsamba kurtaj dedi
5sezeryanim Ahsenin erken gidildigi sürece daha çok şeyler söyle gitme bir hafta sonra git doktorların en sevdiği şey en kötüyü söylemek heleki erken gittiysen bende de HCG 32 çıktı bir sahada gitmedim 3 hafta sonra gidecem
Ahsenin 5sezeryanim benm bi bucuk ay oldu işte ve kese boyutu 22 cm içi bos 16 cm de benek kalbi duymazsak bile bebegi gorurduk dedil nokta kadarda olsa ama benek yok altanda baktım yok ☹️ olursa bile saglksız olr dedi
Ahsenin tgbmerve bende dun yine gittim bebek yok kese 22 cm olms ama bebek yok icinde boş gebelik ded yine pazartesiye kadar bekle dedi olmzsa kürtaj dedi
pinaarrylmz Ahsenin cok geçmiş olsn benimde başımdan bos gebelik ve kürtaj geçti üzülmeyin yine olur ben hamileym şuan
Ahsenin pinaarrylmz 6 haftalıken benek yoktu sizdede demi banada bekle olr belki diyolar ama altan muaniyedede gorunmedi