Melek-10 Allah sağlıcakla kavuşmanızı nasip etsin ❤️ benim de 15. Haftada su gelmesi nedeniyle bir kaybım var. Kanamalarım olmuştu suyum geldi ama açılmam falan yoktu. Şu anda da 19 haftalık hamileyim Serklaj yapılmadı, şükür sorunsuz geldim bu zamana kadar. Serklaj olsa mıydım diye tereddütlerim var diken üstündeyim, korkuyorum her an bir şey olacak diye