Merhabalar Kızlar
20.haftadan beri rahim ağzı yetmezliği yaşıyorum şuan 33+4 günlük oldum doktorumla doğum hakkında konuştuk normal doğum yapabileceğimi zaten acısız bir şekilde açılmam olabileceğini söyledi çatı muayenesi falan yapılmadı ama daha riskim olduğu için fakat ben sezeryan doğum istiyorum biraz doğumdan korkuyorum biraz da bu süreçte çok yıprandım normal doğumun o zorluğunu yaşamak bana çok külfetli geliyor servikal yetmezliği olupta sezeryan doğum yapan var mı acaba ?