bebegimhayalim Esra_aytekin benimde kese boş gorunyodu 2 hafta sonra filan gittim bebeği gördük 8 haftalikken kalp atışıyla birlikte
160721P Bltcansu 425 değerle gebelik 5 hafta olmaz canım geç döllenme olmuştur kese 4000 altında görünmüyor zaten oyuzden sıkma canını kesinlikle
Yelizkahramn Bltcansu hiç canını sıkma haftaya inşallah sağlıkla görürsün keseyi. Benim beta 2000 küsurken vajinal zor görmüştük keseyi biraz zaman sabır
Eda0705 Pembesarelle2 ya ben geçen hafta ilk defa gittim 8 mm dedi. Hamileleik ne kadardır dedim 2-3 gafta dedi. Ve ultrasonla baktı. Bana inandırıcı gelmedi. Saçmaladı. 2-3 hafta ultrasonla görünmezki dimi
Pembesarelle2 Eda0705 4+4′de gittim cuma günü henüz daha küçüktür bir sonraki kontrolde bakalım keseye dedi dün gittim salı günü 5+3 keseyi gördük 10-15 güne kalp atışı için gel dedi 2-3 haftada zannetmiyorum görüneceğini Ve cuma günü betam 794 geldi dün çok güzel geldi şimdi 4 bine çıkmıştır kese görünür dedi ve karından gördük
Eda0705 Pembesarelle2 benide 2 hafta sonra çağırdı. Ben acil kadın doğuma gittim akşam . Test pozitif çıkınca ama doktor zorla çalışıyodu heralde. Dedikleri tutarsızdı. Asıl doltorum O değil Allahtan
Pembesarelle2 Eda0705 Son adetin ne senin Farklı bir doktora git 2 günde bir betana baktır ben sağlık ocağına gittim beta bakıldı 289′du ertesi gün kadın doğuma gittim beta istedi 794 geldi dün çağırdı gittim çok güzel geldi beta değeri keseyi görürüz 4 bine çıkmıştır şimdiye kadar dedi cuma günü gitmiştim karından baktı keseyi gördük 10-15 güne kalp atışı için gideceğim Cuma günü 6 haftalık oluyoruz
Pembesarelle2 Eda0705 4 gün var aramızda usgde çıkan hafta neyse o oluyor genellikle hayırlısı olsun ama bence sen farklı bir kadın doğuma git
mucizem48 5+5 haftadayım en başta görünen mide ağrısı ve iştahsızlık geçti, bu haftalarda belirtisi olmayan var mıydı sizde ne zaman başladı acaba, kese gördük geçen hafta iki hafta sonraya çağırdı doktor ama zaman geçmiyo, belirtim de olmayınca endişeliyim