Paronayanne bende yeni farkettim hemen doktora gittim baktı bi tane var ve en dışta yayılmazsa normal doğum olur ama yayılırsa bebeğe geçebilir bu yüzden normam doğum önermem dedi çok üzüldüm ama elden bişe gelmiyo hayırlısı olsun inşallah daha da yayılmaz korkuyorum sezaryen olmaktan 🥺 eşimde ürolojiye gitcek haftaya randevu aldık aşılarını tedavisini olsun şimdiden bende doğumdan sonra aşı olcam tedaviye başlancak şuan 30.haftadayım çok riskli doğumu tetikler dedi doktorum kaşımamaya çalışıyorum sarı kantaron yağı önerdiler onu sürüyorum akşamları pamukla çok kaşınırsa anestol pomad ve travazol sürüyorum sık sık iç çamaşımı değiştiriyorum