Paronayanne Kızlar genital bölgemde siğil var yeni farkettim hpv virüsü mü oluyor ve sanırım normal doğuma da engel bir şeymiş bu bilgisi olan varmı canım baya sıkıldı
anneolmak_icin Paronayanne siğil nasıl oluyor bende yeni fark ettim ufak bir tane et parçası gibi önemsiz diye düşünüyordum doktorunuz ne dedi
Efeoglum54 Paronayanne bendede vardı canım ganital bölgemde ben ilaç kullanmadım bu koyunların yüreği dıyorlar ya kürtvedı gurcık diyorlar annene sor belki o bılır ondan bıtane bıde on onbes tane arpa bak eskı toprak yaslı insanlar bılır kesıyorlr onu yap geçer
Eymenin_annesi06 Paronayanne ben de var ben de yeni fark ettim doktoruma sorduğumda doğum sırasında bebeğe geçme olasılığı olduğundan normal doğum yapamazsın dedi
Eymenin_annesi06 Paronayanne hamileyken hiçbir işlem yapılmıyor sadece daha fazla yayılmaması için kontrol altına alınıyor doğumdan sonra yakma işlemi yapılıyor
Sdtnrsvn Bir şey sorabilir miyim? Sivilce ve siğil aynı şey mi farklı şey mi ? 32 haftalık hamileyim son 2 hafta da 3 tane sivilce çıktı da. Kontrolüm haftaya .
Paronayanne Sdtnrsvn farklı şeyler . Siğil bir virüs çeşidi ve geçmiyor kalıyor. Sivilce dediğiniz şey en fazla 1 hafta sürer.
Eymenin_annesi06 Paronayanne hayır olmuyor, doğum sırasında bebeğe geçme olasılığı varmış o yüzden normal doğum yapılmıyor sezaryen yapılıyor doktorum öyle söyledi bana