Nnoktaa Bebişinizin ismine karar verdiniz mi? 🤓 31 aralıkta doğum yaptım. Oğlumun ismi yoktu. Her sorana ismi yok diyorduk 😆 en sonunda hastaneden taburcu olacağımız gün Emir Yaman dedik. Sizde durum nedir belirlediniz mi ismi? 😁
Smbemdy Nnoktaa olursa Rabbim nasip ederse bana da saglikli,hayirli, saliha bir kiz evlat MİHRA DURU 🩷🌸
izobellaaa-_- Oğlumun adem atlas,kızıma karar veremedim normal isim bakıyorum gerçi oğluma atlası koyduğuma pişman oldum benim koyduğum da böyle popi değildi şimdi aden atlas linaaaa lunaaaa liloooo doldu o yüzden kızıma normal bi isim koymayı düşünüyorum 😃
Nnoktaa izobellaaa-_- neşe koy neşeli olsun 😂 adını kim koydu derlerse forumdaki nnoktaa kendi adını verdi dersiniz 😂😂😂😂😂
ElaEge Nnoktaa bu doğru bu arada annemin adı da neşe benim göbek adımı neşe koymuş hep mutlu olumlu keyifli bir insan oldum kızımında göbek adı neşe olucak😂😂
Nnoktaa izobellaaa-_- evet 🥰😂😂😂 güler güldürürüm aha dayıya sor 😂 @beyazkalp @tugcesakzci neşeli miyim ben 🤓🤓🤓
tugcesakzci Nnoktaa Biz de isme karar vermeyenlerdeniz son ana kadar.. Doğmadan 2 gün önce Devrim koymaya karar verdik 😂
beyhan3678 Eşim asel istiyo bende sevdim ama ben ikinci bir isim de istiyorum sizce bir öneriniz var mı
Eda1erkn beyhan3678 ben oğlumun isminin Ali han koyacağım inşallah kızım olsaydı Sare koyacaktım öneri olsun size 🦋
Edaasel beyhan3678 benim kızımın ismide Asel ikinci ismi Rena ama seçenek olarak liya Mihra Mina bu isimlerde uyumlu olabilir 🙂
Ugurhilal Dlncvn35 ya 🥰adıyla yaşasın paşa bende Uras istedim de eşim Ege diye tutturdu Ege aşığı kendisi daha belli değil ismimiz
hasret1922 Zeyna_12 elfinsena olarakta birlestire bilirsiniz anlami bin sukur demek tabi istediginiz koyorsiniz tavsiye okuyunca o isim aklima geldi 🤗🤗