gayeinal98 yaa adınıza çok üzüldüm aslında benim yükselme iyi oldu sadece 396 dan sonra yükselme di düşmeye başladı kötü bir durum benim daha önceden 1 kürtaj 1 sağlıklı doğumum var 3. Gebeliğim di ilk defa kimyasal oldu ama üzücü bir durum evet umarım bir an önce sağlıklı gebelik geçiririz sizin lekelenmeleriniz oluyor mu bu arada