efgoksen Beta 2 mart 78.33 ,8mart 440 , 11mart 1124 ,13martyani bugun 1685 , progesteronda 6.43 çıktı kızlar kesede gözükmedi🥲dıs gebelık sanırım sonuc ıcın doktora daha gıtmedım öğleden sonra gidecegim siz yasadınız mı böyle bişey
_Mother_ efgoksen çok geçmiş olsun umarım düşündüğünüz gibi değildir de sağlıklı bir gebeliktir bende kimyasal gebelik olduğumu öğrendim ama hayla kanamam olmadı süreci uzayan nadir kişilerdenim galiba sat tarihim 24 Ocak
efgoksen gayeinal98 evet gittim.. az yükselmıs dedi. Progesteron testide düşük dedi.. asıl şüphemin nedenide rahim duvarında ince dedi bana. İğne için sevk verdi bu doktorda malesef. Daha fazla bekleyip bekleyemeyecegimi sordum.(çünkü ilk zamanlar bi testte düzgün yukselmedi ama sonra güzel artıs göstermiştii.) Cumada kan ver düzgün yükselmediyse iğne ol bundan sonrası sana zarar dedi.
efgoksen gayeinal98 ilk gittigim doktorda bana dıs gebelık dedi ama değerim 12-38-66-289şeklimdeyken dedi 66dan sonra düzgün yükselince ilk doktora inanmadım baska doktora gittim.sonuc boyle suanlık.ama hala konduramıyorum kendime
gayeinal98 efgoksen benimde bu ay Progestan 4 çıkmıştı ama hamile kaldım ama yine hüsran oldu beta artmadı bu gün öğrendim çok kötüyüm
efgoksen gayeinal98 bol sabır ve dua etmemiz gerek bu sürecte:( bende cok üzüldüm sizin adınıza Allahım hayırlısını kkolaylıkla nasip etsin
gayeinal98 efgoksen çok zor şeyler Allahım yardım etsin isyan da etmek istemiyorum 2.ye başıma gelince yıkıldım
gayeinal98 efgoksen ilki kimyasaldı beta düştü bunda da aynı oldu cumartesi çift çizgiyi gördüm 2 gündür beta takini yapıyor doktorum bu gün çok az yükselmiş sanırım yine kimyasal olucak
efgoksen gayeinal98 merak edip erkenden test yapıyoruz süreç on katı zorlasıyorrr beta takibi yaparken degil mi:( cok söylüyorlar kımyasal gebelık gecırdıgını anlamaz cogu kisi erken test yapıp erken öğrenince böyle oluyor yıpranıyoruz…
gayeinal98 efgoksen ama öyle yapmasakta erkenden bi şey olduğunda müdahale daha kolay oluyor dış gebelik gibi mesela
efgoksen gayeinal98 evet orasıda öyle bana şuan dıs gebelik dıyorlsr konduramıyorum hala .. değerler yüzünden. Ultrasonda görsem rahmın icinde olmadıgını gerçekten dıs gebelık oldugunu belkı o zaman inanıcam belkıde kendimi avutma şeklim..
gayeinal98 efgoksen beta değerin mi düştü senin de nasıl oldu nerden anladılar dış gebelik diye ben vuma tekrar kan vericem
efgoksen gayeinal98 düşmedi ama düzgün yukselıp dünkü düzgün yukselmedi. Progesteron tahlıli 6.43de. Ve doktor rahim duvarında ince diyor buyuzden süphelendim dıs gebelıkten dedi sevk etti ..
efgoksen _Mother_ benimde 18ocak döngü günüm 35-39arası değişiyordu.. 2martta kanamam oldu 9-10u gibi bitti kanama aynı adet kanaması gibiydi sadece pıhtılı parçalıydı ama benim adetimde oluyordu oyle, kimyasal dendi değerim düşmedi düzgün yükseldi sağlıklı diye düşündük. Kanamalı gebelık gecırıyprum sandım ailede yasayan çok var cünkü
gayeinal98 _Mother_ benimde kimyasal galiba çünkü iki gün de 208 den 239 a yükselmiş en son adetim 30 ocaktı bu 2. Hamileliğim yine kimyasal yaşayacağım galiba çok üzgünüm
_Mother_ efgoksen çok geçmiş olsun tekrarı olmasın inşallah benimde başta iyi yükseldi 26 dan 396 ya çıktı ama işte sonra düşüş oldu işte hayla adet olmadım en kısa zamanda olurum inşallah rabbim bize sağlıklı bir şekilde tekrar nasip etsin inşallah
efgoksen _Mother_ kesin sol tüpümde iğne olacagım dua edin kızlar değerim düşsün ameliyata gerek kalmasın
_Mother_ efgoksen yaa canım ben çok üzüldüm 🥹 moralini yüksek tut inşallah değerin düşer kendiliğinden düşük gerçekleşir ameliyata gerek kalmaz şuan beta değerin kaç
efgoksen _Mother_ dün 1685di bugun tekrar kan tahlili yaptırmadı doktor şuan yatırıyorlar cıkacagım yarım saate bir şey olmazsa inşallah