Dugmeninaaannesiii Tubitumum son adet tarihim 10 Şubat 14 Şubat arası 9 martta kan verdim 483 çıktı 12 martta tekrar kan verdim 2096 çıktı dün de doktora gittim kese göründü. Minicik böyle ama doktor 6 haftalık dedi nasıl oluyo bu
Tubitumum Mirhas33 benimde bugün 5+1 oldu yarın kontrolüm var ben daha hiç gitmedim doktora inşallah keseyi görebiliriz sağ salim
Handan_as Ben 4+4 teyim. Pazartesi hcg 35çıktı. Yarın yeniden kan vereceğim. Cumartesi de muayeneye gideceğim. Aralıkta 8haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin şimdi çok istekli ve umutluyum. Kasıklarımdaki sancı, kalp çarpıntısı bile hoşuma gidiyor 🥰
Tubitumum Handan_as yaa canımm beninde ekimde düşük yaptım o yüzden şuan bende hem korku hem sevinç bütün duygularım birbirine karıştı inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi benimde yarın kpntrolüm var 5+2 oluyprum bakalım inşallah güzel haberler veririz
Tictack Handan_as merhaba acaba tekrar kan verdiniz mi sonucunuz ne çıktı bende regl günümde öğrendim 13 çıktı
Susu13 Tubitumum bende eylülde düşük yaptım suan yeniden hamileyim inşallah sağ sağlim kalp atalarını duyarız
Yimma Tubitumum 5 haftadan sonra gözükür kese dedi bence sen görürsün artık idrar sıkışık şekilde git dr bana öyle dedi
Tubitumum Asdfgh12 😅ne kadar çok kişiymişiz yakın tarihli olan siz gittinizmi doktora ben hala gitmedim ilk kontrolüm yarın bakalım😅
Asdfgh12 Tubitumum benim 2.ci oldu bugun 🙄 Geçen hafta gittim 78 çıktı beta progesteron baktı birde o değere göre de fitil kullanmaya başladım bugun gittim tekrardan ultrasonda belli olmadı yine 5 +2 olması lazım ama 4 hafta gibi duruyor dedi ama sıkıntı yok dedi o yüzden betayı tekrarlamıcam dedi progesteron değerine baktı tekrardan normal seviyeye yükselmiş haftaya birdaha gidicem
mucizem48 5+6 haftalık benimde, şikayetleriniz var mı benim en başta olan mide ağrım ve iştahsızlığım geçti endişeleniyorum belirti olmayınca sizde durum nasıl, keseyi görgük iki hafta sonra kontrol
Tubitumum mucizem48 benim ara ara kasıklarıma sancı giriyor birde göğüslerim ağırlaşıyor gibi başka belirti yok bende de mide bulantısı falan diyorum niye midem bulanmıyor acaba erken mi bilmiyorum 5+1 im bende