aslhnkrts9 yapıyorum canım normalde dümdüz yastıkla yatarım yükselttim yastığımı ama bana mısın demedi ☺️ bende de bu zamana kadar 2 defa oldu mide asitim ağzıma geldi ve ıkısınde de gece uyuyordum öyle bir boğularak kalktım ki beni görsen deprem oluyor diye evden çıkarsın 😂 nefessiz kalınca panik oldum çok 😂 sağlıkla kolaylıkla dolduralım zamanlarımızı 🤲🏻☺️