srnkckdlgc 40 haftalik oldum neredeyse yarim saatte bir adet ağrısı gibi uykumdan uyandırıyor biraz sürüyo tuvalete gidiyorum bisey yok
srnkckdlgc Ceylankocak öyle yapiyorum insaalah dogum sancisidir hayirlisiyla dogururum dua edin lutfen
Burcu58 srnkckdlgc arkadaşımda daha geçen gün aynı şeyleri yaşadı belinden vurmuş onunda 20 dk da bir geliyordu duşa falan girdi çıktı rahatldım dedi ama tekrar sancılar eşlik etti 7 dk ya düşünce hastaneye gitti 3 cm ile yatışını yaptılar gece 2 de yattı sabah 8 de doğurdu ☺️
Ceylankocak srnkckdlgc Allah yardımcınız olsun insallah tek avazda kavuşursunuz bebeğinize insallah bizlerede dua edin🤲
srnkckdlgc Burcu58 bu sabah 9da doktor randevum vardi zaten bakalim hayirlisi eger gercek sancilarsa benimde yatisimi yaparlar
Burcu58 srnkckdlgc ilk bebekse bence sancını evde çek hemen gitme Rabbim sağlıcakla kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️☺️
srnkckdlgc Ceylankocak rabbim ramazan ayının hürmetine herkese evladina sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah canım🙏🏻
Esrchn14 Evet ilk dogumun süresi uzun olur bence de evde çekmeye çalışın , benim 40 saat sürmüştü malesef , orda olmak psikolojik olarak yoruyor ve korku stres etkiliyor acilmayi
keremalya1724 Oy maşallah canım Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻 ❤️ kendi sancinla mi doğum yaptın nasıl ilerledi süreç beni de gece iki kere uykumdan uyandırdı sancı kasıklarıma vuruyor çok acıyor vurduğunda sabahtan beride 40-50 dk. Da bir geliyor yarın randevum var inşallah bende dogururum 🤲🏻😍
srnkckdlgc keremalya1724 evet kendi sancimdi gece ara ara vurmaya baslamisti sabah doktora gittim 6cm acilma varmis hemen doguma aldilar 2 saatte doğurdum 🧿
keremalya1724 srnkckdlgc maşallah sübhanallah 🧿 darısı başıma 🤲🏻😍 benim sancıların arası baya açıldı 🥲
Cicek1 srnkckdlgc gözünüz aydın canım rabbim bağışlasın ilk doğumunuz mu bize önereceğin bişey var mı acaba benim ilk doğumun normal istiyorum neler yaptınız bu süreçte acaba