Denizbllt aytac7 evet benim de plasenta rahim ağzını kapatıyor o yüzden riske atmayalım sancı kasılma başlamadan alalım dedi. Yoksa bebek baskı yaparsa plasenta kanayacak ve risk oluşacak.
Bubus Tugbasuu Tugbasuu merhaba geçmiş olsun. Benim de cuma doğumum var 2 gündür soğuk algınlığı belirtileri yaşıyorum diye doktorumu aradım antibiyotik başlattı önemli dedi. Geçmezse haber ver dedi.