FatSon9993 RM0 39+3 hala beklemedeyiz şimdiye kadar ne gelen var ne giden keyfi rahatı yerinde bizim beyfendinin sağlıkla gel yavrum🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Tugbasuu Kızlar benim yarın doğumum var sabah, bugün şimdi uyandığımda boğazımda yanma hissediyorum grip başlangıcı sanırım,eşimden bulaştı o kadar da dikkat ettim ama. Ne gibi zorluklar yaşarım acaba çok moralim bozuldu 🥹
RM0 Tugbasuu doğal yöntemlere başvurun bence limonlu sıcak su gibi tansiyon sorunuz yoksa günde 3 defa için bn öyle geçirdim hamileliğimde birde sarımsaklı yağ sürüyordum ayak altıma o da çok iyi gelmişti deneyin isterseniz
Bubus Tugbasuu Tugbasuu merhaba geçmiş olsun. Benim de cuma doğumum var 2 gündür soğuk algınlığı belirtileri yaşıyorum diye doktorumu aradım antibiyotik başlattı önemli dedi. Geçmezse haber ver dedi.
-Eminee RM0 38+3 olduk ama ne gelen var ne giden sadece akşamları kasık ağrısı oluyor o da dinlenince geçiyor küçük beyin şimdilik gelmeye pek niyeti yok gibi yarın kontrol var bakalım nst de ne çıkacak 🥹💙
RM0 -Eminee bende yarın gidicem doktora bakalım ne diyecek 38 e giriyorum ama tık yok 41 e kadar bekleyelim dedi doktorum ben biran önce gelsin istiyorum bir yandan da korkuyorum heyecan hepsi karışık sağ Salim kucağımıza alalım inşallah
-Eminee RM0 gerçekten çok karışık duygular içinde oluyor insan hakkımızda hayırlısı olsun inşallah şu gibi doğumlar yaparız 🌸
Asure123 RM0 37+4 benim de hala tık yok🥲 ara sıra çok hafif bel ve kaşık ağrısı oluyor da o da hamilelikten mi idrar yolu enfeksiyonundan mı belli değil amaan sıkıldım 🥲
Faide2147 RM0 39+1 olduk bizde 40 haftaya kadar gelmezse doktor ne yapar bilmiyorum bekletir mi acaba?
Nurouz RM0 39 hafta hiç bir belirti yok sadece ara ara yürümekte zorlanıyorum hepsi bu son 6 günü kaldı gününün dolmasına ama gelmeye niyeti hiç yok 🙄
mihre26 RM0 biz de bugün 37+5 olduk karnım çok sertleşiyor ve su gibi akıntım var, sizde de sertleşmeler var mı
RM0 mihre26 hemdeee çok fena özellikle belirli saatler oluyor . Akıntı konusu da günlük bazen 2 tane değiştiriyorum ama su gibi değil akıntım oluyor bazen sıvı bazen katı yarın doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek
Gulsah_09 RM0 37+1 yarın doktor kontrolüm var ilk gebeligim sezeryan olucak bakalım gün vericek mi hem korkuyorum.hem gün versin sagliklica kucagima almak istiyorum bu aralar duygular çok karmaşık