hifakim29 1,2 defa adet ol en azından her şeyin yolunda olup olmadığını bil ondan sonra çocuk düşün çünkü ilk kürtajımda ilk adetimi olmadım ve sorun olduğunu gördüm içimde parça kalmış 2. Defa kürtaj oldum bi kaç ay bekledim toparlandım sonra kızım oldu çok şükür 🙏