hifakim29
Anladım yani genel olarak belkide herhangi bir sıkıntı cıkmasın hersey rayına otursun diye 2-3 ay demıstır doktorun.Eger sonradan kontrol olduysa ve rahim temizse karar sana ait..evlat sahibi olmakta nasip hepimizinde bildiği gibi..Rahim hazırsa yenı bır gebelıgı kabul edıyor diyorlar öyle duydum,okudum…ilk gebeliğin miydi seninde?