Bugün kontrolüm vardı kızlar bebeğin suyu kilosu normal ama benim kilomu fazla buldu doktor şeker olabilir dedi haftaya yükleme yapacağız. Bu şekilde gebelik şekeri çıkanınız var mı merak ettim genelde bebeğin kilolu veya suyunun fazla olması durumu olur diye duymuştum ama