Sileorganizasyonpinkgarden benimde ilk bebeğimde çatımın dar olduğunu söyledi doktorum yapabilirsin ama riskli bebek için dedi riske atma dedi Sezaryan oldum aynı arkadasima da söylendi çatısının dar olduğu riske atma dedi doktorumuz aynı doktora gidiyorduk o inatla normal doğum istedi ve doğumu yapamadi bebek oksijensiz kaldı ve acil sezaryana alındı bebek bir süre küvözde kaldı iyileşince çıktı şuan herhangi bir sağlık problemi yok ama o sıra arkadaşım çok yipranmisti eğer doktorunuza guveniyorsaniz dediğini yapin ama guvenmiyorsaniz başka doktorada gidebilirsiniz