Sileorganizasyonpinkgarden onu söylüyen akıllılara çatının bir kemik olduğunu söyleyin olumsuz etkilemesinler. Sizi AMA DOKTOR BUNU DİYOR İSE KESİNLİKLE DİNLE BİRDE DEVLET TEKİ. DOKTORSA normalde devlet kendini parçalasan sezeryana almıyor inanın Dediyse vardır bir bildiği bebek sıkışa biliyor oksijensiz kalabilir kolu omzu zede görebilir Açıklık 9,10 cm olduktan sonra anlıyorsunuz çatının dar olup olmadığını boşuna niye o kadar sancıyı çekiyorsunuz doktor dar diyor ise dardır. Özel olsa para için yapıyor devlet in hiç bir karı yada beklentisi olmuyor sezeryandan Ona göre hareket edin Boydan boya yırtılıyor her taraf kaç yerden dikiliyor sonra