Merve__26 @Zeliha1966 bende rahmi besleyen damarlarda direnç sorunu var ,gelişim geriliği ile erken doğum yapıyorum. İlk 4 ay 3 hafta da bir ,sonra ki aylar 2 haftada bir, son haftalarda da haftada 2 dooplerden kan akımı izleniyor benim.. normal kadın doğum bölümünde o cihaz yok, normal kadın doğum doktorlarının da bu durumda uzmanlığı da yok. O yüzden duyan perinatoloğa şutluyo beni ordan devam ediyorum