Beybun_29 ben tutmuyorum, 22+3 üm şu an , doktoruma danışmadım tutup tutmama konusunda , ama kendime güvenmediğim için tutmuyorum, çünkü gün içinde 2 saatte bir şey yemezsem bile elim ayağım dökülüyor gözümün önü kararıyor, kendimi de bebeğimi de riske atmak istemedim, gözüm keserse son 2 yi tutmak istiyorum ama. Çevrenizdekilere aldırış etmeyin herkes her şeyi söylüyor, ben tutabilir miyim dediğimde annem bana sen normal zamanda bile zorlanıyorsun tutamazsın dayanamazsın dedi