Beybun_29 Allahım sana geliyorum dedim başlığı görünce 😵💫 bu ısrarcı insanların gerçekten dinimizi tam olarak anlayamadığını görüyorum, Allahın kendilerine olan merhametini ellerinin tersiyle çevirerek daha çok sevap kazanacaklarına inanmaları ayrı üzüntü.. Ben okuduğum bölüm, mesleğim gereği postları gördüğüm kadarıyla tutmama hakları olduğunu anlatmaya izah etmeye çalışıyorum bir İlahiyat mezunu olarak ama bazen yeteeer diyesim gelmiyo değil😅 en çok ta tutması için gazlayan annelere şaşırıyorum nasıl bunu göze alıyorlar .Bi bebeğe sebep olmaları bile ahiretlerini mahvetmeye yetecekken, bilmiyorum anlam veremiyorum .. bizim gönlü rahat vebalsiz tavsiye edebileceğimiz tek şey Allahın bize bu süreçte esneklik tanıması, tutmazsak günaha girmeyeceğimiz gerçekliği, kazasını yapınca ramazanda tutmuş sevabını alacağımız..tutanların kendi kararı bişe demek düşmez bana ama burda önerilecek bir durum değil yaptıkları, vebal kısmını atlıyorlar.