Lvbmy Sabah 7 de kanlı koyu jel gibi nişan geldi. 12 saat geçti sancı ağrı yok. 🙄 Sizin ne zaman sancı başladı? Gelir mi ki bu gece
Beyza2727 Lvbmy sızın yerinizde olsam sancınizi evde çekin artık yoğunlaşıyor öyle gidin doktora ilk çocuk da Nisan geldi azda sancı vardı tecrübesizlik gitmiştim 8 saat SONRA diniyle doğurdumdu .2.nci gebelim olucak beklicem bu seferde
Aysee1123 Lvbmy Benim nişanım gelmişti 3-4 saat sonra gitmiştim 2-3 cm açıklığın var dediler sancım ağrım yoktu. Suni aldım 5 saatte herşey olup bitti. 5 ay olacak yakında 👼🏻💘
Lvbmy Beyza2727 doktor çağırdı gel bakalım açıklık varsa biraz suni verelim dedi. Bende beklemek istiyorum ama ne kadar beklerim acaba kimisi bir hafta beklemiş heyecan ve sabırsızlıkta var ben nişanı ilk gördüğüm de hemen doğuracağım sandım 😁
Lvbmy Aysee1123 ya bi cesaret gideyim mi bu gece hafif kasılma dışında hiç bir şey yok gün boyu nişan geldi ama
Aysee1123 Lvbmy Herkeste farklı ilerleyebiliyor tabi bu durum. Ben doktoruma nişanım geldi deyince direk gel muayene edelim demişti sonrada dediğim gibi oldu işte
seymaa7 Lvbmy benimde 3-4 gün önce nişan olduğunu düşündüğüm koyu sarı bir şey geldi ama sancıdan haber yok 2cm açılmam da vardı ama yalancı sancım bile yok yarın kontrolümüz var inşallah açılmam ilerlemiştir artık doğurayım istiyorum😄
Lvbmy seymaa7 koyu sarı geldiğinde rahim yumuşamaya başlamış demek oluyormuş ama nişan böyle baya jole katı kahverengi içinde hafif kan olan bişey
Lvbmy Nezahatozen merdiven indim çıktım yürüyüş yaptım sıcak duşa iki kere girdim squat yaptım ama hala sadece jel gibi birşey geliyor sancı yok. Bende şimdi doktora yazdım bu gece gelmiyorum sancımı bekleyeceğim dedim ağrın olursa evde bekleme yazmış
Sumeyyealts Nişanım 36+3 te geldi ben 38+6 da doğurdum 1 saat sonra da 1 hafta sonra da başlayabilir sancınız
Nezahatozen Lvbmy bak bakalım duruma göre hareket etmeye devam et ama birsey olursa bekleme birsey olur bide