eesraktas Merhaba kızlar. Oğlumun adını Ahlas koymayı düşünüyorum ama kime söylesem tuhaf diyorlar. Eşim arkadaşlarına söylemiş komik bulmuşlar ilerde çocukla dalga geçerler değişik demişler. Kuranda geçen Anlamı da iyi yürekli, Halis kişi demek. Siz ne düşünüyorsunuz ?
Serendipity16 eesraktas birkaç seneye popüler olur bence şu an popüler olan isimler önceden yoktu mesela ama kulağımız alıştı
Hilal9797 eesraktas benim oğlumun ismide Bilal Ahlas tam tersi duyan herkes çok beğeniyor kimseye aldırış etmeyin bence 🤗
ateenmommy Bence gayet hoş, anlam olarak da, tını olarak da. Atlas olabiliyormuş da Ahlas olamıyor muymuş, bence gayet hoş bir isim ❤️
eesraktas Serendipity16 evet popüler olur belki ama farklı olmaya çalışırken tuhaf olmaktan çekindim 😊
Edsn eesraktas çocuğunuza ahlas diye seslenen pek olmaz genellikle atlas diyecekler çocupunuz sürekli düzeltmek zorunda kalacak
tgbmerve eesraktas yani isime ortak karar verin eşiniz le , bana da garip geldi ama bu sizin çocuğunuz . Bizde bilindik isimciyiz ikimizde ve tek isim asla çift koymayı düşünmüyoruz bu bizim kararımız ve hem fikir olarak isim seçtik. Siz kendiniz eşinizle karar verip bukadar çok milletin ne dediğini düşünmeyin derim
Mayaaa34 Atlas ismini mubarek belediye dagitti sanki o normalde ahlasmi anormel bizde miran ahlas koyucaz🤷🏻♀️
Serendipity16 eesraktas siz beğendiyseniz insanların ne dediğini takmayın bence anlamı da gayet güzelmiş sonuçta siz her gün çocuğunuza o isimle sesleneceksiniz içinize sinmesi önemli