Kuboss-98 gunesinannesi__ merhaba , bende 19 haftalık oldum, bir ay önce 3.20 idi TSH bugün kontorle gittim 5.75 e yükselmiş . Bı zarar verir mi bebise acaba korkuyorum da biraz
gunesinannesi__ Kuboss-98 hiç korkmayın Allahin izniyle bisey olmaz inşallah düzenli icmeye calisin ilacınızi ve mutlaka dahiliye doktoruna her ay takibinizi yaptırın
Melekarar72 Berivan_E merhaba canım bende gebelikten önce hipotroit tanısı konulmuştu ayda bir kan veriyorum değerimde bir sıkıntı olmadığı için ilaç kullanmıyorum.
Kuboss-98 Melekarar72 ilaç kullanıyorum zaten , levotiron 50 mg , eşim sonuç almaya gitti 75mg a çıkarmış
Ayselaaaaa Berivan_E benimde 2.gebeligim ilk kızımdada yüksekti kullanıyordum. Şimdi oğluma hamileyim 5.90 cıktı tsh ım euthyrox 50 kulllanıyorum
Hatice_0691 Benimde 4.64 çıktı doktor tekrar kan istedi . Bebek tiroid den zarar görür mü korkuyorum 18+4 haftalık gebeyim cevap verirseniz çok sevinirim
Yagmurbebek Berivan_E benmkide senin degerlerindeydi canm bende 50 lik kullandm korkma düsüyor hemen deger