Sesusa yok Era test yurt dışında yapılan bir test rahmin emriyoyuckabul etme günü ve saatini belirlieyen bir testmis transfer oalcakmis gibi adet sonrası ilaçları kullandım 7.. Gündu sanırım doktorum rahimden örnek alıp yurtdışına gönderdi 15 gün sonra sonuç geldi ilaçlara başladıktan sonra 10.gun saat 12.00 ile 16.00 arası tutunma zamaniymis ona göre transfer oldum.
Benim ilk tüp bebeğimde ikiz tutmuştu fakat tam taşınma sürecinde olduğum için düşük yaptım 🫤