Kızlar zorlu bir süreçten merhaba🌸 ilk transferim 5AA embriyo kalitesiyle maalesef negatif. 2.transfer için kolları sıvadık aşırı ümitsizleştim kendimi çok yorgun hissediyorum🥺 var mı bunu yaşayanınız 2.transferi pozitif olanınız🙏🏻 çift embriyo düşüneniniz??