Yagmurakyurek cok zor ama inanin geciyor 1 ay icerisinde daha iyi olacak gobek fitigi da cogunlukla kendi kendine geciyormus insallah sizinki de oyle olur. Gaz damlalarinda her damla her bebekte ise yaramiyor diye duymustum ben damla hic kullanmadim ama marka degistirip deneyin isterseniz. Bir de kullanmiyorsaniz probiyotik kullanmanizi oneririm ben cok faydasini gordum.