Kızlar 27-28gunluk bebeğimde göbek fıtığı var doktora götürdüm büyüdükçe geçer dediler ağlayan bir bebek asla değil ama gazdan dolayı ikina ikina göbeğindeki fıtık büyüyor git gide gaz damlasi ilacı masaj ne yaptysam fayda olmadı ikinip uykusundan uyanior başına gelen anneler varmı çok üzülüyorum çok ikiniyor aşırı uykusu var uyuyamior yavrum uykusu içinde ağlayıp ikinior
