Gulxxx ben 1 ayı geçtim adet olmadım doktora gittim kese görünmuyor dedi nasıl yani dedim göremedim ultrason da dedi bide kanda bakalım dedi tabi ben kanın sonucunu bekleyemedim eşime test aldırdim yaptım anında çift çizgi çıktı nasıl mutlu oldum 😊 sonra kanda da çıktı gebelik öyle istanbula gelince doktora gittim bana dedi sen 8 +5 haftalik hamilesin bu bebek 5 haftalik olamaz büyük dedi haftasına göre daha da mutlu oldum suan 23+5 oldum hamd olsun Rabbim isteyen herkese de bana da anneligi tattirsin kimsenin kucagini boşta koymasin inşallah 😊