Betl35 hepoyleolurzaten__ Benimde 13+2 🥰 cinsiyet henüz belli değil yani net değil kıza benziyor dedi
Makbulepoyraz hepoyleolurzaten__ hamileliğim sıkıntılı canım kanamam oluyor sağlıklı olsunda kız erkek farketmez ultrasyonda hep bebeğe baktığı için ne doktorun ne benim aklıma gelmiyor sormak zaten FETAL DNA testi verdim orda belli olur 1 oğlum var kalbim kızdan yana ama Rabbim hayırlı evlat nasip etsin hepimize 🤲
hepoyleolurzaten__ Makbulepoyraz rabbim sag salim kucağınıza almayı nasip etsin rahat hamilelik geçirmeyi 🤲🏼 fetal dnayi siz mi yaptırmak istediniz
Betella @hepoyleolurzaten__ 13+3 benimkide demir ilacı ve multivitamin başlamıştı geçen hafta ama içemedim yarın tekrar gidicem
hepoyleolurzaten__ Betella normalde ilacı ben kullanamiyordum suya katılan vitaminler var onlardan yazdırdım şuan icebiliyorum ama Kan şurubu midemi bulandırıyor
quincebaby hepoyleolurzaten__ teşekkür ederim. Siz de sağlıcakla kucağınıza alın inşallah. Çikolatayı deneyeceğim inşallah gösterir😄 Ben hamileliğimin başından beri bel ağrısı çekiyorum. Benim zaten bel fıtığım var ancak bu bel ağrısı sürekli devam ediyor. Çok fazla ayakta kaldığımda daha çok ağrı oluyor. Bir de bu yüzden mi bilmiyorum ama sürekli tuvaletim geliyor sanırım rahim genişlemesinden kaynaklı olabilir.
hepoyleolurzaten__ quincebaby geçmiş olsun tuvalet olayı bende de bı bitmedi 😂 gecenin yarısı iki üç kere gidiyorum 🙈
wildwings09 13+2deyiz, bizimki kıpır kıpır ama doktorumuz cinsiyet konusunda %51 tahminini söyledi erkek diye☺️ başından beri mide bulantısı vs hiçbir şikayetim yok, decavit ve coledan d vit kullanıyorum şuan
hepoyleolurzaten__ wildwings09 kapir kıpır derken haraketlerini hissediyor musunuz ultrasondan mi söz ediyorsunuz ☺️
9898- hepoyleolurzaten__ çok şanslısınız sevindim adınıza çünkü yaşam kalitesini ciddi anlamda bozan bi durum 🥹
hepoyleolurzaten__ 9898- hiç bı hamileliğim de bulantı yaşamadım şükür inşallah sizinde biran önce geçer 🤲🏼 rahat bı gebelik geçirirsiniz
wildwings09 hepoyleolurzaten__ ultrasonda☺️ ben hareketlerini biraz hissettiğimi iddia etsem de doktor edemezsin henüz erken diyor😅
hepoyleolurzaten__ wildwings09 😄 ultson da benimkiler de kıpır kıpır da bende idda ediyorum hissetmen imkansız 😂 benim dördüncü gebelik olduğu halde hissetmiyorum 14 haftama gircem yarın