Esmabyr ilk doğumumu devlette yaptım ve ertesi gün ziyaretçi saatine kadar göremedim eşimi sezeryandı zaten aileme ihtiyacım olan zamanda sadece 5 dk annemi içeri alıp üstümü giydirip geri dışarı çıkardılar ne bir refakatçı ne de çocuğumun babasını almadılar yanımıza ve odalar 4 6 8 kişilik bu
Yüzden eğer durumun varsa özele git hem sorduğun soruya adam gibi cevap alıyorsun Hemde işin bu noktaları var malesrf kocamı hastaneden çıkana kadar sadece ziyaretçi saatlerinde gördüm