Zehrazerdata Ben dün doktora gittim 35 teyiz kesinlikle oruç yok bol bol su iç dedi vitaminlerinide ihmal etme dedi, yani dedikleri gibi bebeğe bişey olsa ömğr boyu vicdan azabı çeker insan gerek yok bence allah ömür verirse tutulur ödenir.
muallimannem BurcuY92 evet benimde öyle olmuştu hareketlerini hissedememistim ilk iki gün tuttum zaten sonra bıraktım şuan suyum fazla olduğunu riskli gebelik olduğunu söyledi doktorum o yüzden orucu kafaya takmamak lazımmış daha sonra tutarız inşallah bebeklerimizi de sıkıntıya sokmayalim 😐