Nevrie yok bi öneri olmadı rahim filmi çekildim ben olmuyor diye folik asit başlamıştık eşimede sperm için güçlendirici verdi. Rahim filminden sonra öğrendim gebe olduğumu hatta iki bebiş vardı kayboldu biri 8.haftada .. şimdide doğuma gün sayıyoruz cok şükür 🙏🏻