Nevrie ben de kesemin görüldüğü gün öğrenmiştim,doktor bir sıkıntı değil ama bazen bebekler doğum pozisyonu alamıyor sezeryanler sonuçlanıyor demişti.Başka bir doktora sorduğumda evet öyle bir ihtimal var ama kalp rahim yüzünden sezeryanle sonuçlanma hiç denk gelmedi demişti,inşallah sağlıkla ve doğal bir şekilde doğum yapabilirim😊