eylemm09 rahim ağzı kısalığı vardı bebeğim olması gerekenden aşagıdaydı adüde perinatoloji takipliyim zaten şuan aydında ne kadın doğumda ne adüde yenidoğan yoğun bakımda yer yok maalesef ben gebe okuluna gittiğim için ebeleri tanıyorum doktorlar öyle kendi doktorum o hastaneden ayrıldı diye yani kısacası bana daha sıcak geliyo dogumevi ama hastane yakınlığına bakacak olursak acil durumda adü yakın ben bi kere çok ciddi ağrıyla gittim acile kadın doğumdan açılman var burda yer yok diye adüye yollandım adü de iyi ama asistanlar muayene edip bişey demedikleri için ben çok gerildim sürekli birileri gelip muayene etti nöbetçi doktor takipte olduğum doktordu o gece acil durum olursa gelirmiş evdeymiş falan bu kısmı rahatsız ettiği için kadın doğum hast tercih ettim