ateenmommy malesef dediğiniz gibi örnekler de çok. Ben burda o saçma soruları genel olarak açmadığım için bana göre beni en çok rahatsız eden konular kadın postumun altına gelip tüm kinini, nefretini, öfkesini kusup gidiyor mesela abi ne alaka salak mısın şizofren misin dimi yani? Ben napmış olabilirim yani sana, ben burda bir şey paylaşıyorum beğenmiyorsan geç yani, haberleşme özgürlüğümüzü de alsınlar o zaman. Ben derdimi anlatıyorum kadın geliyo hava basıyor mesela ya da eleştiriyor üzülerek söylüyorum ama burda mal insan çok