Altyyksl onu bilmiyorum malesef ben 4 sene bekledim bi türlü olmadı tedaviler falan fayda etmedi 2 sene önce histereskopi ve laparaskopi ameliyatı oldum orda öğrendim meğer rahmim olduğundan çok küçük ve sol tüpe bağlı değilmiş doğal yolla zor olur tüp bebek falan dediler 1 sene hiç bişey yapmadık bekledik 1 sene sonrasında kendiliğinden hamile kaldım mucize oldu rahim küçük düşük olur erken doğum olur diye dikiş attılar şükür 37 ye gelebildik inşallah sıra doğumda