busesssssss KIZLAR HALA KARAR VEREMEDİK BİR KIZIM OLACAK NASİPSE İSMİ HALA İÇİMİZE SİNMİYOR. DUYULMAMIŞ FARKLI İSİM ÖNERİLERİNE AÇIĞIM. AMA LÜTFEN ASEL,LİNA TARZI OLMASIN CUNKÜ ARTIK HERKESTE ÇOK FAZLA VAR
Instauser busesssssss ben eğer kızım olsaydı Lisa koyacaktım. Evrensel bir isim olduğu için çok hoşuma gitmişti. Birde eşim steve jobs’u seviyor. Onun kızının adı da Lisa. Oda etkiledi bizi. 😂
busesssssss boraninannesi_ bende ada ve doğa arasında gidip geliyorum kim duysa aaa çok klasik bende yeni moda isimleri çok beğenmiyorum luna lina tarzı en azından bu tarz daha hosuma gidiyor
btytgy Duha, bensu, ceyda, gülce, ilay, aslı Ben de kız bebek bekliyorım hala karar veremedik biz de farklı isim düşünüyoruz ama hepsi var sanki çok zor karar vermek
Ipekulas Bizde aynıyızz çoook zorrr beğeniyorum ismi 1-2 hafta sonra kötü geliyor içime sinmiyor ne zor bu isim işleri 🥺 bizde eliz ada melis düşünüyoruz ada daha öncelikli gibi.. eliz neva da güzel isimler
busesssssss Instauser lisa deyince de kulağa hoş geliyor biri deyince aa ne güzel isim farklı diyorum kendime düşününce içime sinmiyor çok garip bir olay isim bulma konusu :D
Deletedmom_99 busesssssss PARLA. KIZIM OLSAYDI PARLA KOYACAKTIM AMA ERKEK. PARLA KÖYÜN. PARLA PARLA PARLA
busesssssss Deletedmom_99 yani parlada güzel ama son modalarda çok duyuldugu için bi içime sinmedi anlamı çok güzel enerjiside