Bebisannesiyiss şuan erkeğe hamileyim. İlk çocuğum kızdı. Bariz farklar yaşıyorum iki gebelik arasında. Kıza hamileyken hiç sivilcem,saç dökülmem yoktu. Hamile olduğumu bile hissetmiyordum ağrı vs hiçbir sıkıntı olmadı. Fakat erkek bebek tam tersini yaşatıyor bana ; sivilce,saç dökülmeleri, kanama, kramp,yorgunluk.. var .
Ben bu şekilde gözlemledim, ayrıca iki gebelikte de karnım sivri haldeydi. Erkek kız farketmiyor sanırım. Annenin iç karın hacmi ile alakalı bir durum.